Türk Telekom & Avea Bedava internet Paketi

270 1.336

Herkes doya doya internete girebilsin diye Türk Telekom operatörü kampanyalarını sürdürmeye devam etmektedir. Sizlerde Türk Telekom tarafından düzenlenen Türk Telekom bedava internet paketlerini deneyerek ücretsiz olarak internete erişimin tadını çıkarın. Telefonlarınızdan internete girip merak ettiğiniz konuları araştırabilir, mesajlaşma uygulamalarını kullanarak arkadaşlarınızla iletişime geçebilirsiniz.

Türk Telekom hattınız var ise sizlerde Türk Telekom bedava internet paketini kullanabilirsiniz. 2020 yılının son günlerine kadar geçerli olan kampanyaları hemen kullanarak hattınıza ek bedava internet paketi tanımlayabilirsiniz. Peki, Türk Telekom hediye internet kampanyası nasıl yapılır? Kampanyadan faydalanmak için sizlere özel hazırlamış olduğumuz Türk Telekom bedava internet veren uygulamaları deneyebilir ve Türk Telekom’dan alacağınız kampanya bilgilerine izin vererek hediye internet kazanabilirsiniz.

Türk Telekom Bedava İnternet Veren Uygulamalar

Türk Telekom Bedava İnternet Veren Uygulamalar

Türk Telekom operatöründe sizlerde bedava internet veren bütün uygulamaları deneyerek mobil hattınıza yeni internet paketlerinin tanımlanmasını sağlayabilirsiniz. Türk Telekom’un güncel bedava internet paketlerinden biri de Sil Süpür kampanyasıdır. Bu uygulamadan haftalık 30GB’a kadar bedava internet paketinin hattınıza tanımlayabilir ve özgürce kullanabilirsiniz. Türk Telekom bedava internet veren uygulamalardan olan Online İşlemler uygulamasının son sürümünü telefonunuza indiriniz ve ardından uygulama Türk Telekom şifreniz ile giriş yapınız. Giriş yaptıktan sonra sağ üst köşedeki hediye paketine dokunarak burada Sil Süpür kampanyasını kullanmanız durumunda birçok bedava internet paketi, bedava konuşma paketini kullanmaya başlayabilirsiniz. Haftada 2 kere kullanabileceğiniz kampanya günleri Salı ve Cuma günleridir.

Türk Telekom bedava internet veren uygulamalardan bir diğer ise Türk Telekom e-dergi uygulamasıdır. Google Play’den veya App Store’den telefonunuza indireceğiniz Türk Telekom e-dergi uygulamasına giriş yaparak sizlerde buradaki ücretsiz dergileri takip etmeniz durumunda hattınıza yeni internet paketleri tanımlanacaktır.

Türk Telekom Hediye İnternet Kampanyası Nasıl Yapılır?

Türk Telekom Hediye İnternet Kampanyası Nasıl Yapılır?

  • Türk Telekom’un Yılların hediyesi kampanyasından faydalanarak Türk Telekom’da bulunduğunuz süre boyunca o kadar bedava internet paketi kazanabilirsiniz. Bunun için sizlerde hemen YILLAR yazıp 5555‘e mesaj göndermeniz yeterlidir.
  • Hediye internet kazanmanın bir diğer yolu ise Türk Telekom Selfy kampanyalarından faydalanmaktır. Bunun için Türk Telekom Selfy kampanyasından faydalanmak için GECE yazıp 4545’e mesaj gönderebilirsiniz.
  • Türk Telekom 4.5G kampanyasından daha önceden bahsetmiştik. Türk Telekom bedava internet paketi kazanmak için sizlerde 5555’e 4.5GSIM yazıp göndererek Türk Telekom’un bir kampanyasını da kullanmaya başlayabilirsiniz.

  1. Zeliha diyor

    Hiç hediye internet verilmiyor boşuna mı geçtim yani ben türktelekoma

  2. Ali abuska diyor

    Türktelekom hiç memun kalmadim

  3. mehmet tezcan diyor

    awea her yöne1 gb internet istiyorum

  4. Kadir diyor

    Yalancı sahtekarlar.hepsi yalan

  5. Yusuf diyor

    Özel günlerde çok internet verseniz

  6. Can diyor

    Bı dünya firsat

  7. Gökhan BAYDAR diyor

    Çok güzel bir uygulama

  8. mehmet tezcan diyor

    awea bedava internet 2gb istiyorum lütfenmem

  9. mehmet tezcan diyor

    awea her yöne 2gb internet kazanmak istiyorum

  10. Mehmet diyor

    Surda hediye var diyorsunuz burda var diyorsunuz giriyoruz su tarihi geçti bu faturasız faturalaysanız yararlanamıyorsunuz faturalı oldunmu sıfır haktan yararlaniyorum

  11. Anonim diyor

    Ben bedava 10 GB hediye internet istiyorum

  12. Sertac diyor

    Bedava internet lazım

  13. mehmet tezcan diyor

    awea 5 gb internet almak istiyorum

  14. Tuba diyor

    Türk telekom hiç internet vermiyor. internet istiyoruzzzzzzzzzz

  15. Emine diyor

    Bayram hediye si nasıl oluyor

  16. Zz diyor

    İnternet alamıyorum hediye hep kandırıyolar

  17. İbrahim diyor

    internet yok

  18. Muhammet mucur diyor

    Lütgen hediye internet gönderin

  19. Adem diyor

    Şehitler ölmez vatan bölümez

  20. Adem diyor

    İnternet

  21. Adem diyor

    Internet muhatabım degil

  22. Adem diyor

    Bugün internet yok

  23. Necmetin diyor

    Allah onlarıbildi gidi yapsın

  24. Necmetin diyor

    Onların yaptı amaç asla ve asla yerine gelemiyecek

  25. dogan diyor

    15 temmuza ozel kampanya hediyesi almak istiyorum

  26. Gizli diyor

    Neden olmuyorr ya 15 temmuz

  27. Efe diyor

    İyi

  28. Anonim diyor

    Övey yukmudur

  29. Ahmet diyor

    Hediye internet

  30. Anonim diyor

    Hediye internet yok

  31. SEDA YELBOĞA ??? diyor

    İyi ama gelmior Bence insanları kandırmıyor ben seda yelboğa örtülü köyünde yaşıyorum karabulak YBO okulunda okuyorum teşekkür belgesi getirdim ve çok mutluyum bu sene 8. Sınıfa gidecem yaşimda 13 şubat 3 2006 doğumluyum

  32. marko diyor

    Suresi dolmuş

  33. Anonim diyor

    Suresi dolmuş

  34. Fatma diyor

    Ya bu yerler mesaj yolluyoruz ama katılım dolmuş felan diyorlar yani bence bana internet kazandırın ya?

  35. Sera diyor

    Bedava internet nerde biz orda.

  36. Mustafa diyor

    Bi taktik verin internet yetmiyo bunların zamanı geçmiş başka hangi sitelerden internet kazanabiliriz

  37. Leyla diyor

    Bnmki SILsupur olmuyor

  38. Muhammed diyor

    Bedava internet

  39. İsmail diyor

    Adı İnternet kazanma kampanyası alım kişisi dolmuş bu kişilerin sayısını arttırın kardeşim bune hiç mesajla İnternet almadım sil süpürdende anca dakika yok 100 dk işte sınırsız dakika şunu sadece İnternet yapın kardeşim.

  40. Ahmet tasdemir diyor

    Internet kazanmak istiyorum ona gore turk telekoma gececem

  41. Mekan diyor

    Internet lazım ınternedim yok 3 GB internet lazim lütfen

  42. Zıggım diyor

    Saçma

  43. Zehra diyor

    Var mı yenilerde başka kampanyalar arkadaşlar

  44. Alime diyor

    İnternet 2gb

  45. Soner diyor

    Super

  46. Mehmet Ali zer diyor

    6 gb

  47. Hediye diyor

    Gerçekten iyi

  48. Mücahit diyor

    Cok memnunum

  49. Anonim diyor

    Anlık mesajlasma yaz 4545 e gönder

  50. ily diyor

    2KAT YAZ 5555 E GÖNDER

  51. Funda diyor

    Süpeeeeer

  52. Hasan diyor

    Turktelekom iyi bir hat ama internet yetmiyo

  53. Mehmetali diyor

    Bende yapmak isterim

  54. Leyla diyor

    Süper

  55. harun diyor

    bu kampanyalarin hicbiri olmuyo hepsi yalan

  56. Faruk diyor

    Bedava Internet biraz daha fazla olabilird

  57. harun diyor

    cok iyi kampanyalar var elinize saglik turktelekomu coksevdim

  58. Yusuf diyor

    Cok begwndim

  59. Mertcan diyor

    Cok iyi ama kontejan dolmus

  60. Umutcan diyor

    Hata

  61. Gly diyor

    Çok iyi

  62. Özgür çetiner diyor

    Güzel teşekkürler

  63. Abdullah diyor

    iyi

  64. Nese diyor

    Harıka

  65. Şadiye diyor

    Şuvana kadar tüm operatörlerden en çok menmun kaldığım tek şey Türk Telekom kanpanyalarından dolayı teşekkür ederim

  66. ... diyor

    Yazıklar olsun

  67. Gokhan diyor

    En iyisi türkcell hic hediyesi yok turk telekomun sahibi cok pinti . Turkcellin tırnağı olamaz turkcellin eli acik valla . Şuna bakın dergilik indiriyorsun aylik 13 tl filan diyor turkcellde bedava indiriyorsun abonelige gerek yok ayrica internet veriyor

  68. Kadir kara diyor

    Çok memnunum

  69. onur diyor

    yeni yükletiyom

  70. Ali diyor

    Hiç memnun değilim yıllardır turktelekom kullanıyorum hat benim üstüme olmadığından başka hata geçiş yapamıyorum

  71. Duygu diyor

    Malesef bitmiş

  72. Sevcan diyor

    Ya hiç birimi olmaz ya bu kadar cimri olunmaz ki ya yok ya kesin yani en iyisi turkcell e geceyim en azindayken o internetsiz birkamiyor

  73. Rıdvan diyor

    Arkadaşlar bana yardımcı olun Bilen varsa bana da öğretirsin

  74. Sanane diyor

    Süper

  75. Kerem diyor

    Bol gibi hepsinin tarihi geçmiş bune mk

  76. Michael diyor

    Good

  77. ayşe diyor

    çok güzel 06 .23.2019

  78. ayşe diyor

    yeni kullanmaya başladım

  79. Abdullah diyor

    Güzel hat teşekkür ederim

  80. İsmail diyor

    Lan bu nasıl hat amk

  81. Ece diyor

    Teşekkür ederim

  82. Furkan diyor

    Çok yararlı oldu elerinize sağlık çok teşekkür ederim

  83. Lale diyor

    Silsüpürden haftalık internet istiyorum

  84. Ayşe diyor

    Beğendim guzel hat tsk ediyrm

  85. Mehmet diyor

    Çok güzel memnunuz türk telekomdan

  86. Osman diyor

    Teşekkürler çok. Yardımcı oldu

  87. Naila Orujova diyor

    Teşekkürler

  88. kudret diyor

    Memnununuz

  89. berivan diyor

    çok güzel hat

  90. cansu diyor

    cok beyendim

  91. Doğan kaan diyor

    Yüksek çekim gücü gayet memnunum

  92. Gülşah diyor

    Bence gayet iyi bi operatör ve vodafonedan daha iyi çekiyor .Yeni taşındım ben bu arada ?

  93. Çiğdem diyor

    Güzel hat teşekürler

  94. savaş diyor

    koç

  95. Yolmaz kas diyor

    Zuhre kas

  96. Emre diyor

    Güzel

  97. Bızmar bey diyor

    Hiç bedeva internet vermiyor

  98. Bızmar diyor

    İstanbulun ortasinda cekmiyor mu nasil iş

  99. Veli diyor

    5 cihat internet

  100. Filiz diyor

    Çok beyendim

  101. Leyla diyor

    Türk Telekom çok iyi çekekiyo iyi kampanyaları var ve süper

  102. Ali diyor

    Hiç memnun değilim

  103. Ali diyor

    Güzel

  104. Ramazan diyor

    Çok begendim

  105. Ayşegül diyor

    Hiç beğenmedim türkcell daha iyidi daha iyi hediye internet veriyordu siz hiç birşey vermiyorsunuz

  106. Yahya diyor

    Güzel

  107. Mine Badruk diyor

    Her operatörün bedava hediye internette var Pttcell neden yok bizde istiyoruz

  108. Canfeza diyor

    Bedava hiç bi şey vermiyor memnun değilim.

  109. İsa diyor

    Güzel ama vermiyor

  110. Osman diyor

    Hepsi gecmis kampanyalar veee kotalar dolmus

  111. Ekrem diyor

    ⭐⭐⭐⭐

  112. Cansız diyor

    Mükembel ötesi..

  113. Burak diyor

    Nice

  114. İlayda diyor

    Hiçbirsey anlamadım

  115. Seher diyor

    Güzel

  116. Baran diyor

    Nasıl olacak

  117. Beyza diyor

    Hiç bedava internet gelmiyor

  118. Duriye diyor

    Süper bir uygulama gerçekten

  119. MOSTAFA MECID diyor

    GÜzel hat tşekkur ediyurm

  120. Özgür diyor

    Hic bisiden yararlanamiyorum ben

  121. Nes diyor

    Çok iyi

  122. Özgür taş diyor

    Bok gibi kazıkcı

  123. Hatice diyor

    1. Yila özel internet vericez dediler vermediler hediye internet istiyorum

  124. Mahir diyor

    Olmuyor zirt

  125. Şinasi diyor

    İyi

  126. Ulaş diyor

    Çok yararlı bir kampanya ilginiz için teşekkürler:)

  127. İclal diyor

    Güzel bir uygulama ,memnunum

  128. İclal diyor

    Çok güzel bir uygulama çok memnunum

  129. Halis diyor

    Abe internet yok

  130. Ugur bozkurt diyor

    Bugun sil süpür yaptım aylar sonra 2 gb internet verdi aninda isleminiz su anda gerceklestiremiyoruz diye mesaj geldi vermedi defalarca musteri huzmetlerini aramama rağmen cozum bulunamadi en sonunda zaman asimina ugradigi icin bu hafta olmaz haftaya tekrar deneyin denildi koskoca turk telekom yaziklar olsun evimde 4 tane turk telekom hatti var hepsini iptal ettirecegim

  131. Mustafa talha diyor

    Çok iğrenç bir firmasınız rakiplerine nazaran ne kampanyası var ne çekim gücü var 1 haftadır bu hatta sahibim bu düşüncelere kapılmam bu kadar kısa sürdü umarım iflas edersiniz

  132. Muhammed diyor

    Çok güzel kanpaya var

  133. Hasret diyor

    Çok güzel hat

  134. O sizi hic alakadar etmez diyor

    Ben Hic Begenmedim turk telekom hep yalan muhabbetler yapiyor ??

  135. Merhabalar diyor

    Güzell

  136. Anonim diyor

    Süper

  137. Yunus diyor

    Ben memnun olmak istiyorum

  138. mbappe diyor

    Çok iyi.

  139. ????? diyor

    Yapılan kampanyaların hiç birine katılamıyorum diye mesaj geliyo sadece bugüne kadar sil süpür dişihiç hediye vermedi ve paketleri turkcelle aynı fiyat nerdeyse 9 yada 10 aydır kullanıyorum hiç iyi değil hiç bir yerde çekmiyo

  140. Dilek diyor

    2019un sonuna kadar devam ediyor diyor yazıda ama kısa mesaj attığımda kampanyanın bittiği bilgisi veriliyor

  141. Umut diyor

    Baya güzel olmuş

  142. Seymen diyor

    Üzgünüm #seymenwanly takip edin

  143. Tuba diyor

    Çok güzel hat

  144. Naz diyor

    Tt mobil 2yildir kullaniyom ve çok güzel

  145. Umut diyor

    Çok avantajlı hat

  146. Hande diyor

    Hep kontejyan doluyor zaten

  147. ismail diyor

    iyi güzel hat

  148. ismail diyor

    iyi olmuş

  149. Muhammed diyor

    Hshhs

  150. Arife Doğan diyor

    Türk telekom a iyiki geçmişim önceden diyolardi interneti cekmio yalan soyluyolar gerckten interneti cekio paket fiyatları çok uygun ve türk telekom a saygı ve sevgilerimi sunarım.??

  151. Feyzullah diyor

    Mükemmel

  152. Fuat diyor

    Şirket hattına ek internet paketi yapa bilirmiyiz

  153. Yvyctc diyor

    La bi yürü gidin neresi iyi neye mesaj arsam hepsinin zamanı bitmiş

  154. Ummuhan özden diyor

    Bol internetli ucuz bu harika birr hat

  155. Serhat diyor

    çok memnunum

  156. Akça diyor

    Süper

  157. Ömer diyor

    Turktelekom sadece kazık kanmayın herşeyi yalan hediye diyo fırsat diyo birşey yok şunun süresi dolmuş bunun süresi dolmuş daha yeni yazıyı gördük pesssss şimdi vodafone taşındım kafam rahat valla.

  158. mehmet salcioglu diyor

    turktelefonmilleti kaziklamadan baska bir seyi yok neymis tuktelefon su kadar kar yapmis bizi kazklarsiniz kar yaparsiniz hakkim haramzehir zikkim olsun budunya bos oteki dunyada gorusuruz

  159. Ela diyor

    İnternet

  160. Yasin diyor

    Gtufdhg5

  161. kerem diyor

    1gb istiyorum

  162. Sultan diyor

    Cok memnunum .

  163. Furkan diyor

    Güzel ama keşke daha çok bedava internet olsa

  164. Elisa diyor

    Hic memnun degilim igrenc

  165. Mustafa diyor

    Bana ınternet alır mısın

  166. Anonim diyor

    Yaa birşey vermiyolar

  167. Nurc diyor

    Süper bir fikir

  168. Nurcan diyor

    Süper bir fikir

  169. Ahmet diyor

    10gb istiyorum

  170. Mustafa diyor

    Yalan yere insanları kandırıp hediye internet diyosunuz ben her ay 50 tl ödüyorum ama hediye denilen şeyi görmedim

  171. Nilgün Bulut diyor

    hattımdan çok memnunum her yerde çekiyor

  172. Emre diyor

    FATURALILARA HİÇBİRŞEY YOK KEŞKE FATURALIYA GEÇMESEYDİM

  173. Şeyma diyor

    O kadar para veriyorum üstelik faturalıyım hep dk geliyor saçmalık

  174. Adem diyor

    Hediye internettn hiç faydalanamiyorum

  175. Alaattin diyor

    Yıllar diye kampanyası var ama yararlanamiyorum bu ne saçmalık

  176. Yasin diyor

    Süper bir hediye

  177. Hami diyor

    Sil süpür sadece internet hediyesini kapsarsa güzel olur. Dikkat ederseniz herkesin internete ihtiyacı olduğunu görürsünüz…

  178. Berna diyor

    Neden hep faturalı hatlarda çoğunlukla internet kampanyaları?

  179. ismail diyor

    Çok iyi

  180. YUSUF diyor

    İyi şeyler var

  181. Canoo diyor

    Memnun oldum

  182. Canoo diyor

    Çok iyi bi hat

  183. Canoo diyor

    Guzel

  184. Canoo diyor

    Cok iyi

  185. Zynp diyor

    Hep dakika veriyo hiç INT vermiyo ondan memnun değilim ve hiç bedava int hiç vermiyo turkcell daha çok verdiği için ona geçmeyi düşünüyorum

  186. Hıranur yavuz diyor

    Benim İnterneti yok

  187. Hanifi diyor

    Yorumunuz…ben hiç memnun değilim cihaz aldigim için iptal edemiyorum şimdi bitse şimdi iptal edeceğim

  188. Fatime diyor

    Çok beğendim.

  189. Fatime diyor

    Çok beğendim

  190. sana ne diyor

    HEDIYELERI ALMAK ICIN 5555 E SMS ATTIM 3 KAMPANYADA KONTENJAN DOLDU DIYOR NE SAHTEKARSINIZ SIZ 3 5 KISI SEVINDIR BEN GIBI 3 TANE HATTI OLAN 11 SENELIK AVEA LI 3 UN 1 ALSIN

  191. Anonim diyor

    Sadece insanları kandırıyorsunuz hepsi bildiğimiz şeyler yeni bir avantaj yok

  192. mesut diyor

    Çok iyiymiş

  193. Abdülaziz diyor

    Türkiye’nin yükselen operatörü

  194. Kenan diyor

    İyi

  195. Harun diyor

    türk telekom faturaliyim ne bi kampanya nede bi indirim lan kaç senedeir müşterinizim fatura üzerine fatura kimseye tavsiye etmiyorum kendi müşterilerine haksızlık yapıyolar

  196. mahmut diyor

    Turk telekom

  197. mahmut diyor

    Çok iyi

  198. Ali diyor

    Bana internet lazım dakika çıkıyor,Eşime dakika lazım onada internet çıkıyor.Ne hikmetse hep böyle oluyor.

  199. Fikret meral yilmaz diyor

    Tek kelimeyle harika

  200. Fikret meral yilmaz diyor

    Türk telokom

  201. Anonim diyor

    Sallakazandan dakikadan başka birşey gelmiyor

  202. Anonim diyor

    Güzel hat memmunum

  203. Mustafa diyor

    Çok memnunum

  204. Şirin diyor

    Bu ne ya berbat

  205. Bekir diyor

    Hep bize gelince kontenjan doluyor zaten bir kere bile hediye internet wermedi pişman oldum bu tarifeye gectigime …

  206. İbrahim diyor

    Gtfdhf

  207. 2bbabh diyor

    Ffd2

  208. Anonim diyor

    Ffd

  209. Nrdn diyor

    Bedava internet olsaydı daha güzel olurdu

  210. Velat diyor

    Bu hatan çok memnunum

  211. Ozlem diyor

    10 gb internet

  212. Elif diyor

    Çok memnunum

  213. Ftm diyor

    Hiç memnun değilim türk Telekomdan sürekli dakika veriyor

  214. Anonim diyor

    Hiç memnun değilim türk Telekomdan sürekli dakika veriyor

  215. Musa diyor

    Iyi

  216. Ayla diyor

    Dk dan başka bi bok yok bok gibi bi hat değiştircem tarifesi bu ay

  217. Bedirhan diyor

    Cok beyendim herkes tavsiye et
    mem

  218. Suzan diyor

    Cok guzeldi

  219. Suzan diyor

    Guzeldi

  220. Emre diyor

    Bende olmuyor acil yardım !!!

  221. Enes diyor

    Hiç beyemerim ne kadar urastim olmadı arkadaşlar yalan bunlar

  222. İlyas diyor

    Cok güzel beğendim harika

  223. Ramazan diyor

    Hıc ıyı degıl

  224. Seher diyor

    Cok guzel teskkrler

  225. Abdulselam diyor

    Güzel hat teşekkür ediyorum

  226. Esra diyor

    Çok memnunum

  227. Esra diyor

    Çok begendim

  228. Ali diyor

    Çok beyendim

  229. Hazal diyor

    Bence harika ve iyikide hattimi tasimisim turkcelldeyken 40 tl yukledigimi hatirliyorum ama turk tekekomda en fazla 30 tl yukledim ve cok memnunum ve öğrenciler için çok uygun paket fiyatları

  230. Muhammet diyor

    İnternet falan çıkmıyor sallkazan dan. Hep dakika çıkıyor

  231. Myth diyor

    Abi inanmayın salla kazansan İnternet çıktığına. Hep dakika çıkıyor

  232. ali diyor

    ben daha yeni türk telekoma taşındım inşallah memnun kalırim

  233. Adem diyor

    Cok guzel

  234. Kadirbey diyor

    Hiç memnun değilim hele sil supur kampanyasi rezalet en kisa zamanda kapatacak

  235. Ayfin diyor

    Abi turk telekomda bedava bisey yok sil süpirde intenet vermiyo dakika dakika ben hatimi taşıyıcam turlcele

  236. saim diyor

    ayda en az 60 tl verip kontür yüklüyorum hediye çok geliyor size

  237. saim diyor

    hiç memnun değilim türk telekom dan o kadar kontür yüklüyorum insan bi hediye gönderir ya hati degisecem

  238. ravza diyor

    sürekli hatalı kod uyarısı veriyor

  239. Abdulnasır diyor

    İnternet hilesi turk telekom

  240. Hamdi diyor

    Salla kazan dan sadece 2 defa internet hakkı kazandım bu daha fazla olsa iyi olur hep dk veriyo dk varke bile bu çok saçma internet verse daha iyi olur

  241. Hamdi diyor

    Salla kazan dan sadece 2 defa internet hakkı kazandım bu daha fazla olsa iyi olur hep dk veriyo dk varke bile bu çok saçma internet verse diğer operatörlerden daha iyi

  242. Abdulnasır diyor

    Turk telekom bedava internet

  243. Muhamed diyor

    İnternet istiyorum

  244. sevgi diyor

    turktelekomo gecmek istiyorum nasil gecebilirim

  245. Yaşar diyor

    Türktelekom çok güzel bir öperetürdür diğer operatürlere göre. Bedava internet verseniz çok daha mükemmel olurum

  246. Hülya diyor

    Türk Telekom bedava internet

  247. omer erturk diyor

    Hattimi tasidim sebeke icin turktelekoma simdilik memlunum

  248. Halit diyor

    Süpermişşş

  249. Rgb diyor

    Çok güzel

  250. Büşra diyor

    Valla ben türk Telekom dan hiç daha öyle bir Inter hakkı daha kazanamdim hep dakika hep dakika dakikam var ken bana dakika yolluyor sinir oluyorum o yüzden hattımı vadofone yapicam insallah türk Telekom dan hiç memnun degilim

  251. İlknur diyor

    Hiç bir kapanya çalişmiyorrrrr

  252. Anonim diyor

    Çok güzel uygulamalarıniz var ama Size az bile siz ki koskoca turktelekomsunuz??

  253. Özge diyor

    Hiçbirşey gelmiyo hepsi dolmuş süresi

  254. aycan diyor

    Telefon bedava 200dakika istiyorum

  255. vehbi diyor

    Turk telekom cok iyi kampanyalari var tercih ederim

  256. ersin diyor

    hediye internet alamıyorum

  257. Enes diyor

    İnternetim yok

  258. Alper diyor

    Iyimis bu bedava

  259. Ercan diyor

    Turk telekom bedava internet

  260. Tage diyor

    Wish falan yükledim ama intarnet gelmedi nasıl oluyor bi bilgisi olan varmı

  261. Son-os diyor

    Bedava internet olsa ne güzel olur Türk Telekom’da …..

  262. Mustafa diyor

    Yılbaşı hediyesi internet verseniz çok sevinirim

  263. Pınar diyor

    Çok güzel bir kampanya bence çünkü ben internet bağımlısıyım

  264. Banu inal diyor

    Çok teşekkür ederim yardımınız icin

  265. Esma diyor

    Yeter artık ama hic bi şekilde internet vermiyo türktelekom ya

  266. Burak diyor

    Bu ne biçim hediyeler programı indirmemiz gerekiyor lan koç koca firma sin indirdikten sonrada vermiyorsunuz ayıp be

  267. A diyor

    Turkcell ilere olmuyormu

  268. zeynep diyor

    Turk Telekom çok güzel bir hat çok avantajlı internete çok ihtiyacım var gönderin

  269. Rasim diyor

    Bedava internet kampanyaları daha fazla olursa memnun olurum

  270. Bircan diyor

    İnternet uzun süredir bedava gelmedi

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.